Mid American Conference (MAC) banquet

För en gångs skull var man tvungen att ta av sig sina mjukiskläder och klä upp sig.
Fick reda på att jag blivit tilldelad några priser och var därför tvungen att klä mig "buisness casual" eftersom jag skulle på bankett. Jeans-klänningen, svarta leggngs och röda skor blev det.
De sa att man skulle undvika jeans, men äsch en jeans-klänning kan väl aldig vara fel?
Jag är svensk, de borde förvänta sig att jag skulle vara annorlunda! Haha...

Jag blev tilldelad MAC Freshman of the Year, MAC Freshman Team och MAC First All Player Team.
Mycket hedrande priser och jag kände mig ytterst smickrad. Fick gå upp inför allihopa tre gånger i rad vilket kändes lite pinsamt och tjatigt men äsch det gick hur bra som helst...
Julie i mitt lag kom även hon med i MAC Freshman team vilket var riktigt kul för henne..

Idag är det fredag och eventuellt lite party.. Jag har ju faktiskt massor att fira!!
Imorgon ska jag äntligen in till Cincinnati och få mitt hår klippt, kan inte beskriva hur äckligt mitt hår är just nu, men men... imorgon ska det AV! Lite shopping kanske och god mat. Skolmaten är jag ganska trött på...
Jag hoppas att jag får äta en sån där god stor stek som jag har drömt om sådär var och varannan natt... =)

Nedan finner ni några bilder från gårdagens bankett:

image485

Programbladet för kvällen

image486

Julie och jag innan prisutdelningen

image487

Julie, Coach Bobby och Jag (med mina priser)

image488

Jag och Julie igen med våra priser

Kommentarer
Postat av: Mamma

+Oj,Oj. Gissa om Din mamma är stolt. Håller på att spricka. Roligt för Dig, det här är Du verkligen värd. Puss och kram från Mamma
Ps.jag har spruckit. Hälsningar Jan Ds.

Postat av: Jonna

Grattis till alla priserna! Så du kommer hem snart, så trevligt - vilket datum?

2007-11-14 @ 14:41:27
Postat av: Anna

Du skulle varit med idag och kört halka... Kram

2007-11-15 @ 22:17:25
URL: http://kiviksanna.blogg.se
Postat av: vivi

Klart jag saknar dig ditt lilla troll! Mindre än en månad! =)PUSSSS allt bra annars?

2007-11-22 @ 17:45:33
URL: http://vivi.blogg.se
Postat av: palm

nej, tyvärr passar jag henne inte längre. funderar på att köpa en egen faktiskt.
haha.
oh vad skönt tt du snart kommer hem.

2007-11-25 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback