En typisk Tia/Sara konversation på MSN

Martina. säger:

pluggar ditt favvoämne nu

Martina. säger:

olika sorters maskar

sara. halloween is over =( säger:

ue sluta nu

Martina. säger:

binnikemask trikinmaks springmask

Martina. säger:

hihihih

Martina. säger:

sexiga utan ögon

sara. halloween is over =( säger:

ska alltid börja gråta på biologilektionen i åttan för att där e maskar på bilderna och för att dem visade maskar i såna tuber

sara. halloween is over =( säger:

får rysningar i hela kroppen

Martina. säger:

hahaha nån halloween som vi firar ska jag va utklädd till mask

sara. halloween is over =( säger:

jag kommer inte vara i närheten av dig kan jag säga dig

Martina. säger:

hahaha

Martina. säger:

jag e v'äl en söt mask

sara. halloween is over =( säger:

kommer ta på mig latex handskar och ta i sönder din kostym

sara. halloween is over =( säger:

du e söt... men som mask? ytterst tveksamt tyvärr haha

Martina. säger:

hahaa jo d hade jag

Martina. säger:

inga armar o inga ben

Martina. säger:

får hoppa fram

Martina. säger:

lr rulla på govlet

Martina. säger:

ahhaha

sara. halloween is over =( säger:

ue du äcklar mig

Martina. säger:

JAG HADE PASSAT

sara. halloween is over =( säger:

NEJ sa jag

Martina. säger:

JO sa jag

sara. halloween is over =( säger:

NEJ . slut


Haha, jag saknar dig Tia!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Det var på tiden!! Saknar och prata med dig du kan väl slå en liten snabbpling till mig,, Bamse kram från stora syster

Postat av: Palm

Duuu! Jag har köpt julklapp åt dig idag, haha!!

2007-11-05 @ 21:25:46
Postat av: Palm

jo, men kunde inte låta bli? haha.
tror du kommer gilla det iallfall, hoppas jag :P
hur är det med dig?

2007-11-06 @ 09:15:24
URL: http://palme.blogg.se
Postat av: Anna

Hjärtat lilla! Frieri på TH, inte illa va? Du ska veta att jag saknar dig i massor, inte detsamma utan din energi. Puss

2007-11-07 @ 22:29:08
URL: http://kiviksanna.blogg.se
Postat av: Mamma

Bilderna på ditt rum?!

2007-11-07 @ 22:57:25
URL: http://harahundh.blogg.se
Postat av: Tia

hahaah ingen bryr sig om vår konversation.. taskiga.. du vet att jag läser om blodplättar nu också. med sylt på.. d måste tilläggas.. ;:)

2007-11-09 @ 07:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback