Var stolt över ditt, både svart eller vitt, för när pengar rullar in kan du spendera dem fritt...

Spendera, ja det är alltid något som lockar.. Det är dock ganska bra för plånboken att man jobbar 8 timmar om dagen för att sedan direkt springa ikapp bussen som tar mig till träningen.
Igår frågade den något försiktige mannen bredvid mig på bussen varför jag hade en blå musikspelare (min blåa ipod), jag informerade mannen vänligt att det var en present som jag fått och att jag dessutom har blå som favoritfärg. Mannen kunde inte förstå varför man valde blå om man kunde välja en rosa. Mannen tog fram sin rosa ipod som han stolt visade upp, han berättade även att han endast hade gamla "godingar" inlagt. Jag drog ganska snabbt slutsatsen att mannen på bussen och Jan har en gemensam idol, det vill säga Dean Martin.
Bussresan gick snabbt när man hade sällskap, anlände till omklädningsrummet för ett snabbt ombyte.
Kunde inte fullfölja träningen då min baksida av låret spökar, beror nog på en liten överansträning sen helgens matcher.
När jag kom hem igen satte jag på lite Foo Fighters och headbangade friskt samtidigt som jag diskade, ja fy sjutton vad mycket disk jag samlat på mig.. Varför lär man sig aldrig att diska efter varje gång man använt ngt?
Ikväll är det träning igen och jag hoppas att jag kan vara med hela träningen idag. Efter träningen ska jag umgås med min lagkamrat Lalla, ska bli mysigt och trevligt..

Ps: är min rubrik inte typ skitbra?, haha!

124548-238


Kommentarer
Postat av: dips & Pig

haha vi låg och sov när du skrev att vi satt med en drink i handen, men vi gick upp och gick ut aåklart. tillbaka efter ännu en utgång. Har uppdaterat min blogg! jag och sara har kommit fram till att det finns framtår och baktår, och vi satt och sjöng på stranden som värsta american idol mitt på dan. det var fint, men vi saknar dig. för fan sara...kom 3 JULI! PUSSS/ Dips och pigan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback