"Två överraskningar"

-"Köpa bröd, bara 20 krona", "äta här eller ta med - ja", "en nachostallrik och två jordgubbsdrinkar", "du är den snyggaste jag sett på möllan", "två överraskningar", "får vi inga paraply i dessa drinkarna?", "ta hand om min fru nu margareta", "pappers-rosorna", "undan eller väck", "ska vi fråga dem där chopsarna om de vill passa våra saker".

Ja listan kan göras ännu längre.
Lalla och jag begav oss hem till mig efter träningen igår, gjorde vid oss lite grann för att sedan gå ut på jakt efter föda. Vi kom överens om att det skulle gå snabbt och att det gärna fick vara lite flottigt. Blev kebabtallrik och den va mycket mycket god.. Satte oss på Mascot därefter och jag tror nog att det var tur att jag valde bort vitlökssåsen trots allt. Satt och pratade rent allmänt när det plötsligt dyker upp en kvinna som fråga "Köpa bröd, 20 krona"? Vad skulle jag med ett bröd klockan 22:30 på kvällen?
Vi satte oss där inne istället och bartendern i baren kallade mig sin fru och jag tror de andra gästerna blev lite smått avundsjuka. Bartendern gjorde paraplydrinkar till mig och Lalla (även kallad Margareta av bartendern).
Kändes en aning konstigt att dricka fruktiga exotiska drinkar en tisdagkväll på Möllan, men dem var goda iaf!

En trevlig spontan kväll som vi bör göra oftare min Lalle Balle...



Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, jag tror att jag vet vilken bartender det där är, han är tokig och brukar skriva sitt telefonnummer på mitt kvitto och kalla mig. Möllan, möllan, möllan.

2007-05-09 @ 18:19:43
Postat av: Palm

snygg tröja :)

2007-05-09 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback