Tigern

image257Tigrar är modiga och sanna rebeller. De är både färgstarka och oberäkneliga. Tigrar är otåliga och letar alltid efter action. De talar fritt ut hjärtat när de är upprörda och är misstrogna av sin natur. Tigrar är både humoristiska och gravallvarliga, trots sitt temperament är de kärleksfulla och tillitsfulla. De gillar att hjälpa människor, hatar orättvisor och stöder protester. Även personer som inte samtycker med en tigers ståndpunkt gillar tigerns sätt att ta en ståndpunkt. De ger aldrig upp!
De kan alltid starta om från början igen. Mycket av det de gör är baserat på känslor. Tigrar ger sig in i nya saker med stor optimism. De är intensiva till sättet och de har en förmåga att inspirera andra på grund av sitt sätt.

Berömda tigrar: Beethoven, Karl Marx, Marco Polo och Marilyn Monroe

________________________________________________________________________

Snodde texten ovan från en hemsida som beskriver de kinesiska tecknen. Såg detta på en annan blogg och tyckte givetvis att detta var något som var värt att spana in.
Jag må säga att jag är förvånad över hur väl detta stämmer in på mig. Dock måste det vara ofantligt många som är lika mig, om nu alla "tigrar" är likadana!

Dagens att göra-lista:

* Ta mig till Mobilia för att hämta ut mitt paket från Buzzador
* Träffa flickorna från laget för att gå och se LDB FC - UMEÅ IK på Gamla IP
* Hinna käka en god glass, mums!
* Ta mig hem för att och se Champions Leauge-finalen mellan Milan - Liverpool, HEJA LIVERPOOL!

Dock kommer detta bli svårt, för Milan har något som inte Liverpool har och det är Kaka och Seedorf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback