Sovmorgon

Idag började man inte förrän klockan 8:30 och fick en hel halvtimme extra sovmorgon. Då lyckades jag med att snooza telefonen 7 ggr innan jag steg upp.. Härligt härligt...
Solen lyser och det ser ut att bli en relativt fin dag, får hoppas att regnet håller sig borta bara!
Snart är det dags för lunch och jag är vrålhungrig - Jag hade kunnat äta en hel ko, uttrycker sig Anders och jag kan inte annat än att instämma, kanske inte en hel ko men en halv?

Fick nyss ett samtal från en upprörd försäkringstagare, någon hade repat exakt hela hans bil med hakkors. Jag förstår varför han var upprörd, men jag förstår inte hur någon skulle kunna göra detta. Är det rent hat eller är det bara för att jävlas? Av allt som de kunde rista in på bilen, var de tvugna att rista in hakkors? Detta är ett rasitiskt brott som är väldigt nedvärderande. Nej usch nej... Hoppas dem låter bli hans bil när den är nylackerad.
Sådärja, då fick man med lite grann om jobbet också, som är såååå intressant =)

Igår kom jag på mig själv sjungandes i spegeln till gamla goa låtar, borsten i högsta hugg och pumps på fötterna och diverse konstiga kläder på. Jag dansade mig in en extas och jag kom på hur mycket jag älskar att dansa. Om någon som jag känner sett mig igår hade jag nog aldrig visat mig ute igen.. Dock var det längesen jag hade så roligt alldeles själv och jag hoppas att en repris på det scenariot upprepar sig snart.
När jag kom till insikt vad jag höll på med slutade jag genast, satte mig i soffan med ett glas cola, halvt andfådd efter mina härliga danssteg. Jag konstaterade att jag faktiskt NÄSTAN var lika bra som Baby i Dirty Dancing.

Diana Ross - Hot stuff

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Samma här :) Haft det bra annars?

Postat av: Vivsan och Pigan!

vi saknar dig bitch!jag har börjat få fräknar, stooort!

2007-05-14 @ 19:38:09
URL: http://vivi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback