Perfect stranger

Överlevde gårdagens träning och skönt är väl det.. Dock känner mig mer sliten än förut då min tränare verkar tro att det är uppbyggnadssäsong igen (kanske beror på att vi behöver det?), men att köra med tunga vikter mitt i säsongen sätter sina spår. Känns som jag bär på tegelstenar i låren!
Efter träningen stack jag, Natta och Lina Rehov upp till stan för att se om det gick någon bra film på bio. Först stannade vi till och handlade mat till mig och italiensk glass till flickorna.
Film blev det och det blev Perfect Stranger med Bruce Willis och Halle Barry. Halle Barry var lika snygg som alltid och Bruce charm kan man inte få för mycket av. En något B:ig thriller där man aldrig kunde lista ut slutet, men vi var alla överens om att den ändå var sevärd! Det blev givetvis sofforna längst upp och Natta höll min arm ex antal ggr under filmen när hon blev lite rädd. Snutte då... hehe. Tur att jag, den orädde, fanns med. Längtar till den dag då jag ser en skräckfilm med Natta, kommer inte kunna sluta skratta då!
När vi handlade godis träffade jag Gezim som jag inte träffat på flera år, kul att han kände igen mig sedan Munkhättetiden!

image260

Idag är det onsdag och snart har halva arbetsveckan gått, sitter och gör min "hemläxa" angående krav gentemot andra försäkingsbolag, ska vara klart tills veckomötet imorgon. Att börja jobba var ju för att slippa plugga, men det kommer man inte ifrån i arbetslivet i heller.
Imorgon är det exakt 2 månader tills jag slutar på
Trygg Hansa. Har jobbat här sedan februari 06 och har växt otroligt som människa. Har lärt mig vad ansvar betyder och hur viktigt det är. Jag har ansvar för alla mina skador som jag lägger upp, dels vad för ersättning de får eller om deras kära gamla Bettan(bil) ska få repareras eller inte. Jag känner att jag äntligen blivit lite mer vuxen än vad jag någonsin trodde att jag skulle kunna bli. Kommer faktiskt att saknar alla här och jag ska göra det bästa med tiden som är kvar.
Trevlig dag, nu ska jag dyka ner i läxorna igen.

Sahara Hotnights - Cheek to cheek

Kommentarer
Postat av: Jonna

Skulle du ha varit där? Attans att det inte blev av! Ja, jag hade grymt kul och hotnights var heta och bra.

2007-05-31 @ 17:05:09
Postat av: Palm

Bara för att du skrev så nu, så kommer du att lägga upp på bild i min blogg - HA!
När ses vi då?

Postat av: Eva

Hej!
förökte ringa, har du fått träningsprogrammet skickat???
Annars skickar jag det till dig, det är MAFFIGT. vi behöver nog springa lite extra i sommar!

2007-05-31 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback