Malaco Truly

Det omtalade paketet i föregående inlägg innehöll 5 stora påsar och 40 små. Dessa godbitar ska jag dela ut till vännerna på jobb och även till kompisarna. Om jag ska va helt ärlig skulle jag vilja äta alla själv men det kan man ju inte. Ska skriva en rapport om vad jag, mina vänner och kollegor tyckte om godbitarna, så ja tyvärr så måste man bjuda på några!
image258

Malaco Truly innehåller:
♣ 30% mindre socker
♣ Äkta fruktjuicer och äkta lakritsrot
♣ Endast färger från naturen och inga konstgjorda sötningsmedel


Kampanj paketet innehöll följande:

Truly Juicy - Exotic Affairs
Truly Juicy - Berries in Love
Truly Juicy - Fruits for Two
Truly Smoothy - All in a Spin
Truly Black - Sweet and Salty


Mina favoriter hittills är "Berries in Love och "All in a spin".¨

Dessa godsaker måste ni köpa när de kommer ut i affärerna!
Hitta er egen favorit!






Kommentarer
Postat av: Palm

haha, varför när jag är på lyset? säger jag roliga saker? haha

2007-05-25 @ 09:36:31
Postat av: Karin

såg goda ut de där.. har inte smakat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback