Lika barn avika bäst

Att vakna upp till visdomsord av Timbuktu borde jag göra oftare, dock snoozade jag väl ca 6 ggr idag - har konstaterat att det bara går utför för mig. Gårdagens träning sitter i idag. Jävlar va vi sprang, jag var helt slut när jag kom hem men jag tvingade mig själv att hålla mig vaken till kvällens Day Break med charmiga Taye Diggs i huvudrollen.
Innan jag gick och la mig igår hade jag planerat att jag skulle vara lika duktig som igår och ta med mig färdigbredda mackor till jobbet. Den sket sig rätt rejält när min kropp totalstrejkade imorse!!

Jag har hittat mig en ny kärlek! Äntligen kanske många tänker nu, men för att inte göra er allt för besvikna så kan jag avslöja att det inte är en karl, utan mat. Jag har förälskat mig i Felix Fullkornspajer och jag förstår inte varför mina smaklökar älskar dessa men så är det bara. Dock har jag bestämt mig för att inte föräta mig på dem. Har alltid tendensen att göra det, så fort jag hittar något nytt gott att äta, så äter jag det non-stop tills jag känner mig spyfärdig av synen på den maten. Men jag ska inte falla tillbaka i samma spår - jag ska byta riktning och äta dem i lagom mängd. Wish me luck!

image256



Stephen Speaks - Out of my leauge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback