Getingjakten

Att getingar var svåra att få tag på visste jag redan, men den getingen som jag nyss jagade i lägenheten var den mest envisa jag jagat.. Han måste ha varit en riktig fotbollsnörd, jag tror han visste att Real Madrids match började nyss, och var banne mig ivrig för att dela en plats i soffan bredvid mig. Men jag gav mig inte utan en fight och lurade iväg honom med det senaste nummret av Elle Lyx.
Dagen i övrigt har varit solig och varm och det kändes när man spelade match, svettigt värre. Dock fick vi med oss en poäng som var mer än välförtjänad. Firade poängen med mat hos mamma & Jan (som vanligt) och fick även se när Sverige slog Finland i hockey-VM, vilken tillfredsställelse =)

Igår var det grillning hos Hanna och alla tjejer + Ståhlan var på plats, mysfaktor på hög nivå. Alla var inlindade i filtar tills vi tog det kloka beslutet att gå in istället, där slängde alla sig i Hannas härliga soffa och mysfaktor steg ännu mer. Vivi körde mig hem och det var ett minst sagt lite sorgligt avsked.
Just nu sitter antagligen Vivi och Sara i Magaluf med vars en god drink i handen och en god middag framför sig. Kan inte annat än att vara lite avundsjuk, men jag unnar dem det! Drick en cosmo för mig med tjejer!

Nej, nu ska jag bege mig till soffan igen och kolla klart på Real Madrid - Sevilla.

Frida - Dunka mig gul och blå

Ps: På 20-talet skulle jag hetat Mozelle Jannie enligt det test som Jonna gjort. Trevligt värre


Kommentarer
Postat av: Palm

haha den låten alltså, pallar inte sånt. Vad fan Sara, haha

2007-05-08 @ 10:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback