Förberedelse inför helgen...

Ja just nu sitter man på jobbet och har feteångest över att hela denna helgen i stort sett kommer att spenderas på en buss. Bortamatch mot Mallbacken som ligger ca 5 mil norr om Karlstad. Bussresan tar mellan 7 - 10 h dit, beroende på hur många och hur långa stopp vi gör. Bussresan kommer innehålla en hel del film, bokläsning och musiklyssnande. Jag hoppas dock att vi även lirar lite kort eller annat sällskapsspel. Vi kommer inte anlända i Karlstad förrän sent ikväll, väldigt sent t.o.m. Jag hoppas verkligen att vi gör en bra match imorgon - vi behöver poäng! Vi ska inte klaga på att vi har rest långt utan gå ut och köra järnet, skit i finspelet, imorgon ska det iallafall kämpas!
Slutar efter lunch idag, blir väl att jag möter upp Lina på Värnhem så att vi kan inhandla massa mumsigt att äta på bussen. Kan ju alltid hoppas att Lina gjorde den där salladen som hon pratade om efter gårdagens träning =) Nej, nu ska man inte vara bitter, ipoden är laddad med goa låtar, digitalkameran är med för att fånga eventuella roliga ögonblick, maten ska inhandlas.. Får se det positivt helt enkelt, det blir iallafall en vit helg.

Fick tillbaka ett sms av Li i natt. Jag blev så glad när jag läste att hon också kommer hem samma dag som Klarén gör - dvs den 25 maj! Detta kommer ju bli en underbar dag, jag hoppas på att få träffa dem båda samma dag/kväll! Nej nu ska jag koncentrera mig på mitt jobb igen, bra tajmat Sara - det är faktiskt fika nu! WOHO!

Trevlig helg allihopa, jag uppdaterar när jag kommer hem någon gång på söndagen! Hoppas att det bara är massa positiva saker! So long goodbye.

image253

















Timbuktu - Kejsaren är naken


Kommentarer
Postat av: Stéff

Lundh, ta att hottta hit din msn.. nu ska vi musikexperter byta låtar ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback