Domaren luktar whiskey

Dagens domare måste verkligen ha varit toppad. Det var inte många visselblåsningar som var rätt i varje fall. Nog om det...
Gjorde mitt SAT-prov idag och jag hoppas att det gick nåt så när bra iaf.. Belönade mig själv efter det lååånga testet med en falafel och en coca cola. Får direkt efter mitt nöjda inköp ett samtal av lagledaren som frågar om jag ändå vill spela dagens match (skulle egentligen inte det, men testet slutade tidigare än förväntat). Eftersom jag ändå hade planer på att titta kunde jag lika bra sätta mig på bänken och titta. Blev dock inbytt i halvlek. Tror jag rapade falafel hundra gånger men lyckades väl trots det göra några helt okej saker. Blev dock irriterad på den toppade domaren samt motståndarlagets något arroganta tränare. Att en tränare får snacka så mycket skit är skandal. Det var längesen (om någonsin) man hörde en vuxen man prata så omoget, men det är ju dock hans problem!
Lördagkväll är det nu och jag känner mig något sliten, dock är det dags att vara social ikväll igen. Skulle hellre vilja dega i soffan och låta mina dunkande fötter vila på någon mysig kudde, men ack nej.. Kan tyvärr inte komma ifrån det faktum att Vivi och Sara åker iväg imorgon. Dock är det glädjande att underbara Klarén och förvirrade Li kommer hem från USA. Har saknat dem båda!

Nej nu är det dags att ta en powernap på 15min.. Undra om jag hinner?

Ps: Erhöll min underbara tröja som Palm införskaffade till mig, ack vad jag har längtat efter den tröjan. Tog upp den igår och upptäckte till min stora förskräckelse att larmet sitter kvar! Jesper Palm, jag som skulle klä mig fint i helgen haha! Njut av Milano my friend, så får du fixa tröjan på måndag! =)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Man hittar sådana töntiga och meningslösa tester på någon blogthing-sida. Mozelle Jannie är dit 1920-tals namn!

2007-05-05 @ 21:54:28
Postat av: Palm

Den var fin och HELT SJUKT att vårt larm inte gick igång, ringde jobb direkt, haha.
Ska fixa den snart, ses snart!

2007-05-07 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback