Bättre bättre bättre gott folk ni vet bättre!

Klarén
har kommit hem och detta firades med en överraskningfest med liveband i Klaréns ära. Mat, dryck och en massa dans förgyllde kvällen. Vladi och Zahid har även dem tagit sig hem till Sverige och de tog en titt förbi Klarén och en massa kramar utbytades! Härligt att alla tar sig hem till sommaren.

Efter lördagens match stack jag och Lina hem till henne för lite tacos. Massa prat och mys innan vi begav oss till Jojo där resterande av flickorna befann sig. Lagfester är alltid som de ska, mycket skitsnack och vissa mer berusade än andra. Jag, Natta och Lina stack till Cuba Café och dansade salsa, efter det blev det en drink på Koi där jag träffade hälften av Trygg-Hansa gänget - efter Koi blev det dans till schlager med bönderna på HIPP.
Lina och jag avrundade kvällen på Burger King och kvällen var verkligen lyckad. Har mycket bildbevis som jag lägger upp så fort jag får en möjlighet!

Söndagen innebar mors dag och mor min fick en fin blombukett och ett sött kort, hon verkade bli väldigt glad och när mamma är glad blir man ju alldeles varm inombords. Givetvis som alla andra söndagar fick jag mat och då kan man inte vara annat än nöjd!

Jag klarade av gårdagens monsterträning. Resultat?: lite träningsvärk idag, men det går väl över efter dagens träning förhoppningsvis =)

image259

Uppställning inför lördagens match, jag fjärde från höger.

Kommentarer
Postat av: vivs

fan va härligt det låter gumman! jag har fixat spanskt nr. gå in på msn nån gång för fasen!

2007-05-29 @ 15:52:01
Postat av: Palm

Skall jag hänga mig dig, är jag tillräckligt tuff?
aha, vilken vecka skall du åka?
Ehm, ja, vi kan ta i helgen? se den där filmen du inte har sett så vi kan gå på bio och se den där andra? haha.
Albert är cool! Jag har valt lite kläder idag, såå snygga :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback