3 poäng

....blev det till MFF igårdagens derby mot HIF. Trots tryck från HIF i slutet av matchen täppte MFF igen och fick med sig 3 poäng hem till Malmö. Gött e det...
Jag, Lina Rehov och Natta skyndade oss in i duschen efter träningen för att hinna möta upp de andra som satt på Boomers och kollade på matchen. Vi anlände perfekt till pausen mellan första och andra halvlek.
Dock kommer vi nog aldrig mer sitta och kolla på fotboll där igen, sämre service får man leta efter.
De kom inte ut med maten förrän 1,5h - Nattas var kall och äcklig och hon begärde att få en ny tallrik. När hon fick den, var den lika dålig och hon vägrade äta. Själv kämpade jag mot min hunger som tog över hela min kropp. Jag hade beställt samma mat som Natta och fasan om att mitt också skulle vara äckligt var stor.
Jag fick in min mat och konstaterade att den var hur god som helst, Nattas klagomål gynnade mig och jag var nöjd. När vi skulle betala efter matchen tog det väl ca 30 min till och irritation på hög nivå skapades. Servitriserna var stöddiga och betedde sig riktigt oproffisionellt. De hade ingen växel och kunde därmed inte betala tillbaka allt som vi skulle ha tillbaka, vi sket i det men garanterade dem alla att vi definitivt skulle informera deras chef om hur dåligt de skötte kvällen. Jag tror inte jag har orken att göra detta, men jag vet definitvt att Natta slår chefen en signal idag.

Hemma anlände jag lagom till att se slutet av Desperate Housewifes, hade totalt glömt bort att det sändes igår. Intriger intriger..........

Efter jobb idag ska jag möta upp mamma som behöver lite kläder till torsdagens klassträff. Hon ska möta sina gamla klasskamrater från Simrishamn och givetvis ska jag hjälpa henne hitta rätt outfit.

En klänning jag hade kunnat tänka mig att bära i sommar är denna gröna dröm från
Stella McCartney



image254

Kommentarer
Postat av: Karin

ojoj vilken snygg klänning!

Postat av: Palm

hahah, visst får han de. Gärna för mig med! Hörs om helgen?

2007-05-16 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback