.

Den där eftermiddags-shopping som jag skrev om tidigare igår uteblev. Mamma avbokade pga trötthet. Jag hade sett fram emot en eftermiddag med mamma på stan, men jag tog mig ut på Malmös gågator själv för att hitta något snyggt. Kanske något att ha på Oskars fest på lördag?
Jag fann en tröja och ett linne, linnet är riktigt fräckt - vitt längre linne med en traditionell bandspelare på! Supercool enligt mig i varje fall. Regnet satte dock snabbt stopp för min shopping och jag övervägde länge innan jag satte mig på bussen hem.
Väl hemma var klockan bara barnet (är ju van vid att träna vid den tiden). Satte mig och läste min bok, tröttnade ganska snabbt när jag såg min kasse med tidningar som jag ej hunnit läsa igenom. 4 st tjejtidningar och 4st killtidningar. Jag ska nog fortsätta läsa killtidningar - lite variation och omväxling förnöjer.
Avbröt min läsning snabbt när jag såg att klockan stod på 21.05, panik ju... Greys Anatomy hade börjat. Så nu sitter jag här lite rastlös - har ingen aning om vad jag ska göra. 
Idag är det Kristi Himmelfärds dag och den innebär lika med ledig från jobb. Dock blev det ingen lång sovmorgon då man tränade klockan 9:30 imorse. Resten av dagen har jag varit hundvakt till mamma. En heldag med Nisse, vi får se hur det slutar! Hoppas även på utgång med flickorna ikväll. Hade varit trevligt att gå ut och vara social för en gångs skull, kan faktiskt inte komma ihåg när jag var ute senast?

Nej nu får jag väl ta tag i min bok igen, så har jag något att göra....
Förresten, vet inte om det var någon som såg Fråga Olle igår på tv, gäst var bl.a Alex Shulman - HEJA SHULMAN!


124548-255

Kommentarer
Postat av: Vidde

fest ikväll! fint det!

2007-05-19 @ 14:43:56
Postat av: anni

gick du på borgar?

2007-05-19 @ 15:32:01
Postat av: snusk-vivi

men mojje(=cp) ha så jävla kul ikväll. de ska vi ha. maximal utgång är tanken, idag anländer nämligen ingen mindre än Slaida! galet, det kommer bli in i dimman, bort från verkligheten med en pippi i handen. kiss kiss in the kiss

Postat av: Till Anni:

Ja, jag gick på borgar! Vem är du? =)

2007-05-20 @ 12:31:44
URL: http://harahundh.blogg.se
Postat av: Anni

kände bara igen dig..tänkte d va där ifrån.
gick oxå där, för ett bra tag sen.
har ingen blogg tyvärr.

2007-05-20 @ 21:30:24
Postat av: Sara

Till Anni: Va trevligt att du hittade hit =)

2007-05-20 @ 21:55:21
URL: http://harahundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback