Tisdag

Behöver jag skriva hur underbar kickboxningsträningen var igår?
Behöver jag förklara hur ljuvlig känsla jag hade efteråt?
Behöver jag förklara hur god middag jag lagade igår?
Behöver jag förklara att jag åt ett Twix White till efterrätt?
Behöver jag förklara hur intressant Prison Break var igår?

Hörde jag ett nej?..... Tänkte väl det =)

Endast tisdag idag och det är ju sjutton va långsamt denna dagen går. Känns som jag varit på jobb i en evighet och tanken på att jag ska vara här 5 h till gör mig förtvivlad.

Dagen består av jobb och träning som de flesta av mina andra dagar gör.
Dock ska jag bläddra igenom alla mina
Hennes-tidningar som jag har fått. Har januari, februari och mars tidning som jag beta av. Man vill ju inte missa något, det hade varit synd *något ironiskt*
Jag ska aktivt leta reda på "vårens mode" och vilken som är den hetaste frisyren just nu. Jag ska aktivt leta efter de senaste och hetaste skvallret i kändisvägen. 
Kan vara ganska skönt att läsa dessa tidningar, slippa tänka sitt eget vardagliga liv och istället ta del av andra personers liv. Skvaller tycker vi alla om, mer eller mindre.
Varje dag skvallrar någon person antingen på jobbet, på träningen, i affären m.m.
Alla är vi skvallerkärringar/gubbar! Sluta förneka =)


Avslutningsvis vill jag informera alla om att titta på Hockeykväll på SVT1 på måndagar.
Hockeyintresserad eller inte, det är värt att titta på tack vare Niklas Wikegårds härliga inställning, kommentarer och uttryck. Detta är ren underhållning! Tummen upp för Wikegård!

image155
















Kommentarer
Postat av: Sebastian

hehe "fängslande" tänkte du vara rolig? funkar ju=)
Så du är hockey intresserad? Gamla storlaget Tingstryd,hur går det för dem?

Postat av: Sebastian

Var det inte bluff me svarta cash o så i den klubben som du håller varmt om hjärtat ?? :)
Nja,jag är inte jätte intresserad! Fast nu när det är slutspel så funkar det,för då smäller det ju lite mer...Favorit lag nu i slutspelet då? Tippar på Hv 71 ????

2007-03-06 @ 23:20:03
URL: http://sebrochemback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback