"Tackar Gud att jag lever" dag

Igår
kände jag verkligen precis som rubriken beskriver. Det var så skönt att inte behöva stressa iväg till en träning.
Det var så skönt att känna "friheten" att kunna göra vad jag vill efter jobb.
Mötte upp Vivi som redan inhandlat en present till Tess (vad det är avslöjar jag inte här!).
Vi gick runt och tittade i affärer och det var inte lätt att hålla fingrarna borta!
Vi satte oss vid kanalen vid gågatan för att vila benen och titta på människor. Det var då jag fick min "tackar gud för att jag lever" - känsla. Allt var så mysigt, en frisk vårkväll med trevligt sällskap och en härlig klunga människor som vandrade genom stan. Det är dagar som igår som man verkligen uppskattar sitt liv.
Efter en stunds skitsnack stack jag och vivi till Espresso House för lite varm dryck. En chai-latte take-away blev det och vi satte oss ute igen med filtar virade runt oss för att gå igenom de (o)vanliga diskussionerna som vi alltid brukar komma in på.
Vi kom in på sommaren och hur härlig sommar det kommer bli. Vivi åker tillbaka till Magaluf i maj och jag vet i tusan hur jag ska klara mig. Ännu en sommar utan Vivi..... Så tyvärr tror jag inte sommaren 2007 kommer bli så jäkla härlig som alla andra tror......
Jag är så sugen på att åka ner till Magaluf och hälsa på flickorna! En resa ala Magaluf 05 (fast bättre) men plånboken säger bestämt NEJ! =(

Förra sommaren var den tråkigaste på länge, ingen utomlandsresa, ingen Vivi och nästan ingen var hemma..
Jag bara jobbade och jobbade - inte ens min kropp fick en skymt av solens UV-strålar då man satt fast på kontoret de bästa soltimmarna på dagen.


ronaldo

Gamle idolen får pryda detta inlägg med hans härliga målgest efter 1-0 målet i Milanoderbyt mot Inter

Kommentarer
Postat av: Karin

jag fyller också år i september:)

Postat av: Karin

7:e.. å du?

2007-03-15 @ 19:56:11
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

haha ja EN dag.. coolt:)

2007-03-15 @ 20:48:10
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback