Sportig trend på ingång

Det här med mode är något som fascinerar de flesta människor, en del mer än andra.
Jag är måttligt intresserad av mode och är medveten om att jag inte har råd med de flesta sakerna som de stora modeskaparna skapar, men man får ju alltid drömma. Ellerhur?
När jag kikade in på
ELLEs hemsida fann jag att ett sportigt mode är på ingång. Kanske något för mig? Oh yes.

"
  image176räningsklädernas knalliga färger och blanka material har intagit catwalken. Och sportmodedetaljer som revärer, dragskor och huvor hänger med. Viktigaste accessoarerna: högklackad trekkingsko ? och Prada-ryggsäck såklart." citat från Elles Hemsida.

image177

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Så du håller på de lag som för det mesta vinner iallafall =) ?? Jag har ett lag och det är AIK. Finns absolut inget vackrare och stoltare :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback