Söndag

Tidigt igår begav vi oss till Ängelholm för att hälsa på Familjen Henriksson som bjöd på lite kalas. Hannes fyller 5 år (egentligen imorgon) och det bjöds bland annat på en ljuvlig fisksoppa som Pernilla gjort och chokladkaka med grädde till efterrätt. Moa och jag åt grön grädde för att sätta lite färg på tillvaron =)
Stora höjdpunkten var nog när Hannes fick en stor radiostyrd bil, och då menar jag makalös stor! Det var ingen mindre än Hannes farfar Arne som gav den, en rolig leksak för Hannes men en minst lika rolig leksak för min bror Fredrik. Familjen Henriksson har nu den i särklass tuffaste bilen i området, och det förvånar mig inte om det blir många avundsjuka miner från grannarna.

För att sammanfatta dagen var den mycket trevlig. Det är inte allt för ofta som jag träffar min bror och hans varma familj, vilket är väldigt synd eftersom jag verkligen älskar den familjen!

Lite bilder från dagen:

     


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad du skriver fina saker.Fredrik leker med bilen hela tiden ( ha,ha!)Det var så kul att ha dig med här hos oss! Vi tycker så mycket om dig faster Sara. Kram Pernilla.

2007-03-07 @ 20:58:16
Postat av: Sara

Till Pernilla: Vi får ses snart igen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback