Sliten som få

Precis, sliten som . Blev ingen träning idag.. Fick ångest när chefen min tyckte att några stycken av oss från jobb skulle jobba ner våra köer då vi fortfarande ligger höjt i ärenden sen vi fick ta hand om skador på taxi och budbilar. Inget snack om saken, pratade med tränaren min och sa att jag inte kunde träna eftersom jag var tvungen att jobba över. Jobbade till kl 20.00 och jag kan nog inte beskriva i ord hur trött jag är nu.
Sängen skriker mitt namn och jag har inga planer på att göra den besviken, det blir läggdags alldeles strax.

Kollade nyss igenom alla bilder (eller nästan iaf) på min dator. Hujeda mig så många bilder jag har.
Hittade en som jag bara var tvungen att lägga upp. Ungefär så sliten ser jag ut just nu!

image162
Jag och min brorsdotter Moa. Sliten är jag - ingen van barnvakt tydligen! =)
Detta foto var taget för några år sen, när vet jag inte tyvärr... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback