Onsdag

Äntligen onsdag. Jag gillar onsdagar - när man går hem från jobb vet man att man avverkat mer än halva arbetsveckan. Dessutom är onsdagar den enda dag som jag inte tränar, den dag som jag faktiskt har tid över till annat. Oftast brukar den här dagen innehålla diskning, tvättning och andra diverse "städ-aktiviteter".
Men inte idag, idag ska jag ta en sväng på stan efter jobb med Vivi. Spana på present till Terese som har födelsedagsfest  på lördag.

Temat är Black and White.
Ett härlig tema med endast två färger som pryder kvällens gäster.
En mix av svart och vitt kan man göra mycket av. Allt från den klassiska stilen med snygg svart kavaj och vit skjorta eller en fantastisk klänning, antingen en svart eller vit (helst enfärgad enligt mig men går alldeles utmärkt att mixa ihop med färgerna).
Jag har ännu inte hittat lördagens outfit men förhoppningsvis vet jag vad jag ska ha på mig tills på lördag.


image161

Discofeber runt om i landet nu!

Bild lånad från
Elle

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Åååååh,disco =) Jag har laddat ner så mycket disco och är inne i den perioden nu...Snart helg igen sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback