Måndag

Måndag igen och helgen var hur trevlig som helst. Så trevlig att jag inte hunnit att uppdatera bloggen min.
Fredagen spenderade jag med Vivi och Sara i Ljunghusen. Det blev lite impulsdansande och jag försökte lära Sara mina moves.. Måste säga att Sara lärde sig snabbt men borde kanske få lite fler privatlektioner med mig inom en snar framtid.... Haha!
Lördagens fest var jätterolig. Black and White temat var lyckat och alla var så snygga så snygga. Dock fick jag lite väl många klagomål över min röda trench-coat när jag anlände. Men jag var ju svart/vit i övrigt, inte går man med jacka inne tänkte jag! Dans med gamla som unga till bl.a Carolas Fångad av en stormvind - till härligt sound av Red Hot Chillipeppers - till grymme dans med Timbaland!
Igårkväll tvättade jag och kollade på fotboll. Robinho i Real Madrid var bra igår, men han var ju också den enda.
Zlatan firade söndagen med att göra båda Inters mål mot Ascoli. Jag skriver som Petter säger: DET GÅR BRA NU!


Kan någon komma och rädda mig från vardagen? Jag tror jag dör av uttråkighet (finns där ens ett sånt ord!?!?!).....

Några få bilder kommer från både fredagen och lördagens bravader. Jag var tyvärr inte lika flitig med kameran som jag brukar.. men några är bättre än inga.

Kommentarer
Postat av: ciz

Såg dig när du gick över den stora vägen i ljunghusen i fredags men vi hann inte stanna då min reaktion var långsam =).. sara? nä inte här.. jo fan..

2007-03-19 @ 17:41:02
Postat av: Sebastian

Så pass intresserad av fotboll? underbart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback