Måndag igen

Ny vecka, nya tag. Jobbet är sig likt. Mycket att göra och ständig stress. Men man har ju dock något att se fram emot och det är givetvis kickboxningen ikväll. Är så ledsen för att vi endast har två kickboxningspass kvar.

Att göra lista för måndagen:

* måste laga middag
* måste träna124548-154
* måste diska
* måste lyssna på Mika - Relax för att varva ner
* måste förbereda inför morgondagens möte
* måste se Prison Break kl 22.00
* måste ringa ex antal samtal
och avslutningsvis
* måste jag dricka ett glas coca cola för att belöna mig själv!




Till dig: Ebba Grön - Die mauer

Kommentarer
Postat av: Sebastian

homogen blogg Sara...ska fästa fast mig vid den nu!

Postat av: Karin

oj, många måsten.. men trevligam åsten också:) älskar mika låten

2007-03-06 @ 10:40:31
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sebastian

haha,jag som inte gillar prison break slipper ju det problemet. De har rymt nu eller?

2007-03-06 @ 11:04:50
URL: http://sebrochemback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback