Lördag

Idag har varit en solig och fin dag. En perfekt dag för att spela match, vilket jag har gjort.
Matchen spelades på gräs på Husie IP. Motståndarna Kristiandstad DFF. Slutresultat 2-2.
Ett helt okej resultat. Snart beger jag mig till lagfest i klubblokalen.
Imorgon är det alltså april månad och jag förstår inte vart tiden rinner iväg?
Snart är det sommar på riktigt och vad ska jag då hitta på? Ett mål är att bli lite brun iallafall. Så blek som jag förra sommaren ska jag banne mig inte vara. Slutspurten mot Beach 07 är på gång och vi får väl se hur den slutar haha!
Tror inte det blir många dagar som man kan visa upp sig i bikinin men de få dagar man gör det bör man vara fit..

Nej detta blev ett tråkigt inlägg, men förhoppningsvis blir det ett inlägg imorgon om kvällens bravader, brukar ju hända en del på lagfester.. Några foton kan jag säkerligen också klämma in.


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!

Kul att du fick spela! Jag önskar lite bilder från lagfesten! SLash en Alien in Liköping

2007-03-31 @ 22:35:05
Postat av: Sebastian

Idag fyller jag år,ville bara berätta :)

Postat av: Sebastian

Det var inte ett skämt =)

2007-04-02 @ 20:08:47
URL: http://sebrochemback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback