Lördag

Gårdagens bastukväll var lika bra som jag trodde den skulle vara, jag och Vivi satt och svettades i en 70 gradig bastu och hade många fina samtal, allt om nutiden, dåtiden och framtiden.
Idag har jag hunnit med att spela match, och den skriver vi inte mer om!
Nu har jag nyss klämt i mig en stor bit smörgåstårta som kittlade dödsskönt i kistan, som Baloo hade uttryckt sig.

Ikväll är det final i Melodifestivalen och den får man ju inte missa. Heja The Ark säger jag!
Tror de kommer lyckas bäst i Eurovision samt att låten bara är för härlig. Måste bara gunga med.
Och Ola Salo - vilken personlighet och utstrålning. En personlig favorit må jag säga!
Vilken är eran favorit i årets final?
Finaltittande blir hemma hos Sara i Ljunghusen, och ja - det verkar som att jag kommer bli lite sen eftersom jag inte begett mig till bussen ännu.. Men sånt får man ta, The Ark är ändå sista bidraget  =)

Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Malin

tack:) ja gillar Marie lindbergs låt mest:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback