Lördag

Äntligen funkar bloggen som man vill, inget klydd som endast leder till massa irritation!
Igår blev det ju en lugn kväll. Kom hem ca 22 efter gårdagens match som vi för övrigt vann med 6-1. Sista målet gjorde jag och det är jag helnöjd med =)

Idag hämtade mamma och Jan upp mig och vi begav oss till Swedala Outlet i just Svedala. Där var mycket större än jag trodde och jag hittade massa fynd, men kom endast(!) hem med 5st.
2 par baggyjeans från Levis, ett par röda jeans från Koola Anna, en a-linjeskuren kortärmad kavaj från d'arhling (dansk design) och ännu en baseball t-shirt till min samling =) DET GÅR BRA NU!
Ska se om jag kan ta lite bilder på plaggen också! (om jag lyckas ställa in timern med kameran min).
Där fanns hur mycket som helst att fynda, hade kunnat köpa ännu mer om plånboken tillåtit det! Men någon gång måste man sätta stopp på shoppingbegäret och det var väl tur att jag inte var ensam, annars vet man inte hur det hade slutat!
Ikväll ser det väl ut att bli en lugn kväll igen. Mamma och Jan bjuder på lyxmiddag.
Just nu kollar vi på engelsk fotboll och inomhus EM i friidrott. Kvällens tvtittande blir Andra chansen i Melodifestivalen samt lite spansk fotboll..

Imorn åker vi till min bror Fredrik och hans familj i Ängelholm för lite kalas.
Min brorson Hannes blir 5 år och detta ska givetvis firas. Moa min brorsdotter har hunnit bli 7 år! Nästan lite skrämmande så fort tiden har gått!
Nej nu ska jag bege mig till mammas underbara soffa igen. Ett kallt glas Coca Cola och en ljuvlig doftos från köket gör denna dag värd att njuta till!

Trevlig helg allihopa!
d'ahrling















Hittade en bild på kavajen från d'ahrling ----->
Observera att den är mycket snyggare i verkligheten!




Kommentarer
Postat av: Karin

å men den såg jättesöt ut:)
haha tre kommenterarer tackar jag för:)

Postat av: emma

snygg =).. Har aldrig varit där men måste fan sticka ditt och ta en titt bo ju ganska nära =).. Ha en brr kväll, =))

2007-03-03 @ 19:13:55
URL: http://www.emmakristensson.blogg.se
Postat av: Palm

Shopo-maniac, haha.
Vänta bara tills vi åker imorgonbitti!

2007-03-04 @ 13:42:51
URL: http://palme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback