Gårdagen

Onsdagen var lång men ack så skön..
Vädret är det bästa på länge och lidelsen av att sitta inne på jobbet är stor. Som vanligt har vi ingen träning på onsdagar och därför är onsdagar något alldeles speciellt.
Efter jobb köpte jag mig en chai-latte take away. Satte mig på Gustav Adolfs Torg i solen och tittade på människor. Alla människor på stan är så mycket gladare, tjejerna har tagit på sig sina klänningar, killarna går i t-shirts och tror att sommaren snart är här. Varmt var det, men inte varmt! Måste dock poängtera att jag inte klagar, det är härligt att se!
Innan jag begav mig hemåt hittade jag dagens, om inte årets fynd. Ett par blommiga pumps..
Om jag inte trodde på kärlek vid första ögonkastet, så gör jag det nu! Dessa pumps kommer användas flitigt i sommar!
Kvällen spenderade jag som alla andra onsdagar med min mamma, mat och fotboll.
Nordirland - Sverige... Kommenterar inte matchen, dock måste jag ge ett stort plus till Daniel Andersson (spelar annars i MFF). Tycker han gör en kanoninsats i matchen jämfört med övriga svenskar (undantag Elmander!!!).
Mamma var kommentator under matchen, en väldigt partisk sådan, men vem kan klandra henne, jag gillar det även om jag klagar på dig mamma! =)

Avslutningsvis måste ni ju se mitt fynd:

   

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja tack babe! Det var ändå ganska längesen vi sågs.. illa! Och kommer itne på lördag, måste jobba + att vi drar till sälen megatidigt på söndag. men fredga är jag eldig, vi ses kanske nånstans? puss

Postat av: Sebastian

amen Daniel andersson? Jaaa,ok då! han gör sitt jobb..resten är en skam =) undandag elmander som sagt :P

2007-03-29 @ 13:05:13
URL: http://sebrochemback.blogg.se
Postat av: Sebastian

Något bra vet jag inte om eran påg gjorde,men han kan klara sig utan den värsta kritiken. Motala? En härlig sommarstad,men där är vi ju inte riktigt än. Fast våren är ju minst lika härlig nu,eller hur? =)
Du får komma hit i sommmar så ska vi leva loppan!

Ska det eller händer det något kul hos dig då?

2007-03-29 @ 15:33:28
URL: http://sebrochemback.blogg.se
Postat av: Sebastian

Visst "vi drar till malmö" efter våran vistelse här i Motala. Och mer än gärna så åker vi till Köpenhamn,helt underbart där ju! Speciellt nu när solen tittar fram,är absolut en av favoritstäderna.
Fast jag sitter hellre i nyhavn,om det är ok för dig? Mysigare där=)
Gick din träning bra? Jag kom hem nu precis från min träning. Bara löpning och styrka idag,så blir en skön sömn inatt :)

2007-03-29 @ 20:08:07
URL: http://sebrochemback.blogg.se
Postat av: Palm

Riktigt coola skor!
Du som ändå spelar fotboll och såhär ; - Varför, när man ligger under med 2-1 och måste göra mål, sätter man in en mittback? Är det bara jag som vet att Daniel Andersson har spelat mittback i MFF och ändå varit duktigt (kanske inte samma motstånd som i allsvenskan) och satsa framåt med en anfallare, kanske en Rosenberg som springer lite?
Äh, Sverige vinner mot Danmark och Spanien borta(troligt)

2007-03-29 @ 20:16:15
URL: http://palme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback