Bloggstrul

Bloggen har varit superseg och det är därför jag inte kunnat publicera något inlägg!

Jobb igår var riktigt intressant och roligt! Teamet mitt genomförde massa

olika gruppövningar och aktiviteter och det var riktigt trevligt att för en

gångs skull slippa att tänka på själv arbetet och bara hitta på roliga

saker! Träning har jag också hunnit med och det var en massa löpning igår

igen, men en roligare träning i tisdags iaf!

Pratade med Mattias igår som berättade att de gått vidare till play-off

slutspel och är alltså ett steg närmare det slutgiltliga kvalspelet till

Hockeyallsvenskan! Verkligen skitkul och jag hoppas på att kunna åka upp

till Tingsryd nästa hemmamatch och se dem spela! Beror ju på hur man själv

har med träning och matcher med attans vad kul det hade varit.

Annars hände det inte så mycket en

torsdag som igår, trots allt endast torsdag! Men idag är det fredag igen! Helt underbart! Fredagen består av

jobb, match och avslutningsvis ska jag nog hyra mig en film och bara mysa!

En lugn fredag med andra ord!

124548-142

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback