You give me something

Fredag är ett faktum men det blir ingen vila för mig inte. Det är fortfarande några skolor som tar studenten idag och Sofie är en av dem. Så idag blir det återigen jobb, stress efter träningen, sen till Sofie och för att sedan anlända på Hilton inför en lång natt bestående av jobb. Procivitas har sin studentfest där.

Igår var jag väldigt nära att skaffa mig en blåtira på mitt andra öga.
Hade lite bråttom ut från jobb till lunchen, hungrig och ivrig (som vanligt) skyndade jag mig ner till vår "snurra". Dock fungerade inte snurran som den brukade och efter att jag tryckt på "kör" knappen och gick in - studsade "snurran" tillbaka i fejset och ett blåmärke på kinden var ett faktum. Hatar att vara så klumpig och ouppmärksam!
Gårdagens träning var rolig, Rehov var på dåligt humör (mens) och jag kunde inte låta bli att reta henne, en gång blev hon så lack att jag trodde hon skulle dräpa mig, men jag hann undan *puh*.....!
Avslutade min torsdagskväll med att kolla på Coyote Ugly, den filmen är alltid lika bra. Låg och drömde mig bort om att jag jobbade där.. Fan va kul att dansa galet på bardiskar och få betalt för det! Dock tror jag inte att jag hade vågat stå i centrum sååååå mycket!
Var något irriterad över att jag inte kunde somna sen, huvudet spelade upp alla låtar som hörts under filmen och jag ville bara dansa! Slutade med att jag dansade smått liggandes i sängen =).... sen somnade jag sött.

HISSAR: Vädret! Solen gör oss alla glada.
DISSAR: Min klumpighet, inte nog med att man får blåmärken hela tiden, det gör ju ont också!

Jewel - Hands

124548-189


Fotograf: Sara Lundh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback