Sjung om studentens lyckliga dar!

Gårdagen inleddes med en försovning till jobb, dock blev jag inte jätteförsenad, men ändå!
Jobbade på Hipp i onsdags, i entrén från kl 23-03. Pauliskolan tog studenten och där var många glada själar som skulle fira! En liten nostalgikänsla fick man allt. Idag är det exakt två år sen jag tog studenten och jag kan fortfarande säga att det var den roligaste dagen i mitt snart 21 åriga liv.
En massa människor med olika kultur, olika personligheter och olika ursprung samlas i en klass på ca 30 elever. Med den förutsättningen vet man inte om blandningen blir bra eller om det blir en total katastrof. Min klass var väldigt splittrad, men trots våra olikheter kunde vi alltid hålla ihop när det behövdes som mest. Jag är så lyckligt lottad över min skoltid och jag ångrar ingenting jag gjort (kanske borde pluggat lite mer dock?).
Min klass såg nog mig i alla lägen, när jag var glad, ledsen, ful(förlåt!), orolig, entusiatisk och förvirrad. Ja i alla lägen, och inte en enda gång blev det klagomål på det.

Igår hade Trygg-Hansas Motorskadoravdelning fest. Jag fick inte ledigt från träningen och kunde inte delta. Mötte dock upp Anna och Lasse på Lilla Torg för att få höra allt om kvällen. Tydligen hade de haft väldigt roligt, och jag kunde inte annat än att vara lite bitter för att man missade det.

Idag är det fredag och jag har inget inplanerat. Skönt, men samtidigt är jag sugen på att hitta på någon impuls-grej!

image262

En bild på Cameron Diaz för att hon är som hon är!

Kommentarer
Postat av: Palm

..bara för att hon är lik dig!

Postat av: Jonna

I helgen hoppas jag på slappslapp (det vill säga att jag inte grabbar tag i vindflaskan, min lever vill nog vila lite...) och meck i lägenheten - själv?

2007-06-01 @ 13:06:46
Postat av: Kimpa

du glömde att lägga till när du är sur och arg..

2007-06-02 @ 14:21:42
Postat av: Palm

haha, det är ju det jag säger - du är lik henne?! haha.

2007-06-02 @ 23:14:49
URL: http://palme.blogg.se
Postat av: Jonna

Helgen blev späckad med allt från pojkvänstid till kb och fetsjuka - ja, jag blev bombförkyld.... IGEN. Satan,v ad tråkigt. Men men. Själv?

2007-06-03 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback