One day or another

Igår var det träning. Jag var något nervös över hur den skulle se ut med tanke på vår förlustmatch i tisdags. Ångestfylld bussresa till träningen blev det och tankarna flödade vilt, "kommer vi springa?" "kommer hon köra extra hårt med oss?", "kommer hon vara arg och omöjlig?". Som tur var åkte Louise med samma buss och jag hann därför inte tänka allt för mycket.

Efter träningen var idén att jag skulle pyssla med min nya dator. Så blev inte fallet utan jag begav mig till Palm runt 21-tiden. Vi käkade pizza och kollade på Michael Moores dokumentärfilm "Bowling for Columbine". Filmen visade att det finns mycket sjukt i USA och mycket sjuka människor. Människor som sover med laddade pistoler under kudden. Ungdomar runt 15årsåldern kan köpa ammunition i mataffärer precis lika lätt som de köper ett paket mjölk. Skillnaden mellan Sverige och USA är enorm. Jag funderar extra mycket över hur olika länderna egentligen är, eftersom jag ska dit i augusti. Undrar om min rumskompis sover med något vapen under kudden?

Ikväll blir det middag på Pers Krog med Tia, Nathi och Klarén. Det ska bli sååå mysigt. Funderar på att synda med ett glas vin, men om man dricker ett blir det snabbt två och dricker man två blir det snabbt tre.... Ja, ni förstår vad jag menar, så det är nog bättre att jag avstår eftersom det är sista matchen för vårsäsongen imorgon. Måste ha 3 poäng, måste!


Kommentarer
Postat av: challe

pers krog=bäst!(eller nästan iaf..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback