Midsommarafton

Midsommar blev lyckad som vanligt. Dagen inleddes med spöregn som väntat, men avtog under dagen. Till och med solen förstod att det var midsommar och försåg oss med några strålar.
Runt 15-tiden var det lekar på fältet utanför familjen Andersson. Mitt lag bestod endast av feminima lagmedlemmar och vi fick lagnamnet "Ass and titties". Lagom trevligt det där. Vårt lag hamnade på en stolt tredjeplats (av fyra lag) och blev belönade med alkoholfri-cider. Perfekt till mig som inte drack under lekarna!
Efter lekarna stack jag och Lalla hem till min mamma och fixade till oss, vi kom något sent till middagen sen men det tog vi igen snabbt. Många trevliga händelser inträffade och några sämre men sammanfattningsvis var det en trevlig kväll. Dansbanan var ett stort plus och Tessan och Patrik överträffade alla mina förväntningar med sin bugg. Mannen som dansade med ålen kommer nog länge vara ett härligt minne, iallafall för mig och Tia som upptäckte honom. Han lät mig även ta ett foto på honom så vi kunde föreviga detta minne.

En mysig midsommar med god mat, dryck och härliga vänner. Life is good...
Saknar Vivi och Sara bara, men snart är jag hos dem i värmen på Magaluf!

Bilder läggs upp så snart det finns tillfälle.

Nu ska jag iväg och käka med Palm - hungrig!


Kommentarer
Postat av: sara

hej sara. de e sara :)
skrev ett inlägg innan men verkar inte ha sparats...
aja ser fram emot din ankomst de ska bli så jävla kul;P ska se till att jag får nån dag ledigt!!
men men saknar dig allt lite grann ...
pussar /Piagan

2007-06-25 @ 01:31:59
Postat av: vivi

fan, jag saknar dig!jag räknar ner. du och jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback