Manic Monday

Helgen gick som vanligt snabbt och nu är den över igen. Ny arbetsvecka - nya utmaningar.
I fredags jobbade jag hela kvällen på Hilton där det var studentfest - ganska lugnt må jag säga. Jag, Jojo och Natta hade mycket tid över till att snacka strunt.
Lördagen var äckligt varm, solade knappt en timma. Gav mig istället iväg för att se vårt u-lag spela match. De vann över Vången med 1-0 och det var inget annat än rättvist.
På kvällen begav jag och Lalla oss ut på Ribban för lite rullor. Jag har inte åkt rullor på nästan 10 år, så jag medger att jag var väldigt nervös. Men jag klarade mig mer än väl, underskattade nog min kapacitiet.
Igår var det match i sommarvärmen, trodde jag skulle avlida sådär 10 gånger under matchen, men jag spelade 90 minuter och det var jag nöjd med. Matchen då? Jo, den vann vi med med 9-0 trots hettan.. Vår målis, Steff fick till och med sätta dit en, efter att jag fixat straff!
Efter matchen stack vi och kollade på Ldb - Linköping där Ldb vann med 4-1. Det har varit mycket fotboll i helgen märker jag.
Klockan 19 mötte jag upp Nathi, Tia, Sofie och Sara utanför Elysée. Fondue stod på menyn och vi åt gott och skrattade ex antal ggr under kvällen.
Nathi om sin köttbit på gaffeln som "försvunnit": "Alltså alla bara försvinner utom min!!!"
Tia om pesto: "Jag tycker inte det smakar nåt!"
Det fanns många andra roliga diskussioner som jag tyvärr inte kan skriva om här, men ack va trevlig kväll det var!


Timbaland - The way I are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback