Magaluf 3/7 - 12/7

Resan har varit bokad ett tag, men det är inte förrän nu jag fattar att jag ska få besöka mina flickor som jobbar där nere. Hanna åkte nyss ner och imorgon åker Mickan och Kickan ner!
Sist jag var på Magaluf var 2005. Då var det ös varje dag och det var oftast riktigt roliga grejor som hände. Förut när Vivi snodde min Cola och mitt vatten =) Saknar Vivi och Sara otroligt mycket och snart ska jag få träffa er igen!

Nu är det fredag igen och jag gillar det!
I ondags var det överraskningsfest för Nathi som fyllde 20 år. Av mig och Jojo fick hon ett presentkort från Systemet, varsågod - ta det lugnt med vodkan bara! Hehe...
Jag och Babak satt och käkade chips hela kvällen, det var inte mycket över för de andra. En trevlig kväll som jag tyvärr fick avsluta tidigt då jag skulle jobba dagen efter.

Idag blir middag med teamet från jobb, planen var att vi skulle grilla men med tanke på det regn som svept över Malmö blir det nog något annat hemma hos Tove. Antagligen blir det relativt lugnt för mig då det är träning tidigt imorgonbitti.
Direkt efter träningen imorgon drar jag och Lalla till GÖTEBORG! Vi stannar där en natt och sover hemma hos hennes kusin som bor i centrala Göteborg. Det var jättelängesen jag var i Göteborg nu, så jag ser fram emot vår lilla roadtrip tillsammans. Shopping hade varit kul, men plånboken tillåter inte detta och då finns det inte så mycket mer att göra åt saken! Man måste gilla läget ändå, haha.....
image272

image273



Kommentarer
Postat av: Karin

ha så fint i gbg:)

Postat av: Majk

Trevligt att möttas på bussen, var ett tag sedan. Blev lite förvånad när jag såg att du hade en blogg, men alltid trevligt =)

2007-06-16 @ 02:13:31
URL: http://www.ifkmalmo.com
Postat av: Jonna

Precis, det är lägenheten och mycekt därtill som upptar min tid - varit i Stockholm, t.ex. Vädret är ju också rätt hyffsat och inte borde man hänga framför datorn hela tiden då! Har inte orkat skaffa bredband i lägenheten ännu, så sitter bara vid datorn när jag är hos mannen min eller mor. Magaluf, trevligt! Hoppas det blir härligt.

2007-06-18 @ 15:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback