Film, huligan,buss och blåtira

Rubriken beskriver lite av de händelser som hänt i helgen.
Fredagen spenderades hemma (helt själv!) med filmer, först såg jag Apocalypto (det lilla jag kunde se eftersom det var hack i filmen) sedan begav jag mig och hyrde The Departed och när klockan var runt 2 hade jag gjort mig förberedd för John Blund, dock svek John Blund mig och jag kunde inte sova. Fastnade i en fransk film på fyran som handlade om prostitution. När den var slut visade klockan 04:15 och nu var det banne mig dags för lite sömn.
Lördagen spenderades med mamma och Jan. Stack hem till Li för att kolla matchen. Den danske huliganen från Sveriges Em-kvalmatch mot Danmark behöver man inte skriva mer om. Idioti på oacceptabel nivå, att springa ut och försöka nocka domaren. Vad tänkte han på? Synd att det starkaste minnet inte kommer från alla de mål som gjordes under matchen (3-3).
Igår klockan 08.00 lämnade vår buss Husie IP för bortamatch mot Kalmar. En lagom rolig resa. Vi fick med oss tre poäng hem och jag lyckades med en del under matchen. Två mål, en stolpträff, ett missat friläge och erhöll även en blåtira som är sådär lagom snygg idag!

Kom nyss hem från en trevlig lunch med Tia och Klarén. Jag unnade mig en flottig lasagne på Casamia som jag otroligt nog inte orkade äta upp. Jag visade stolt upp min blåtira för flickorna. Klarén bara asgarvade åt mig, medans Tia tyckte att jag borde sminka mitt andra öga med lila ögonskugga  - "nej det är inte min färg!".

Vi fick ledigt från löpningen idag på träningen, så det enda som står på schemat är styrketräning!  

image263

Bild:
Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: kickan

Hej baby! klart vi ses hos mickan, men sara!! www.facebook.com hänger du inte med? där har du alla trevliga bilder. Och jag för nog överraska med ett trevligt blogg inlägg snart. :D ses imorogn. puss

2007-06-04 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback