Dagen innan D...

Dagen innan midsommar är det idag.. En lunch på Gränden ska snart ätas med mina kära kollegor. Jag känner ett smått lyckorus i kroppen när jag sitter och äter mina jordgubbar vid mitt skrivbord. Vädret kunde dock varit bättre, och en vinst i går hade gjort mig ännu gladare - men jag är fortfarande tillräckligt glad för att må bra.
Midsommar imorgon ska spenderas på samma vis som förra året. Hemma hos Johanna. Dagen börjar med diverse lekar för att sedan äta massa sill och annan god midsommarmat. Några ytterligare lekar lär det väl bli under kvällen. Henrik, Johannas bror har även sina vänner där och blir denna midsommar hälften så bra som förra är jag nöjd.

Nu hinner jag inte skriva mer, för nu är det lunch!

Glad midsommar mina vänner! Ät mycket sill och ägg samt jordgubbar, men ta det lugnare med nubbarna! Det är dem som är de riktiga bovarna!

image275image276

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej sara. de e sara :)
japp nu e de bara typ 10 dagar tills du kommer ser fram emot de som F.A.N.
hoppas du hade en bra midsommar!
pussar

2007-06-23 @ 16:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback