Snart är det dags

för flygresan hem. Jag har spenderat lite mer än en vecka i magaluf och jag är mer än nöjd. Det har varit en del soliga och några mindre soliga dagar. Tyvärr är det så när man bor med säsongare, man sover i stort sett bort dagarna. Brun är jag inte, röd är jag. Fortfarande... Ångest, lite kanske men jag bryr mig inte så mycket faktiskt. Har haft en mysig vecka.
Igår kände jag verkligen att jag var på semester. Dagen började med att jag och vivi mötte upp Kine och Jackie. Vi hade hyrt en cabbe för en heldags bilfärd. Vi solade och badade vid en klippstrand för att sedan åka upp i bergen. Supermysigt och helt underbart sällskap. Tiden flög förbi och vips var klockan 20.00 och vi befann oss i Magaluf igen. Vi stack in och hälsa på killarna på Grabbarna Grus. Vivi och Kine tog en massa shots för att förbereda sig inför en helnatt... Jag tog det lugnt igår, drack cola hela kvällen och var sjukt nöjd.
Jag har efter en vecka lyckats få magaluf-sjukan. Hostar konstant, tappat rösten och har ögoninflammation. Hej apoteket säger jag bara! Det är det första jag måste ta tag i när jag kommer hem. Att bli frisk.
Måste även hämta mitt nya pass så jag kan boka en tid på amerikanska ambassaden i Stockholm. För om mindre än en månad flyger jag till USA för att börja mitt collegeliv. Spännande och skrämmande på samma gång. Allt är nytt och det kommer vara mycket att ta in. Känns även konstigt att börja plugga igen, med tanke på att man inte pluggat in något på mer än 2 år. Och denna gången på ett annat språk.
Men jag gillar läget och tar det som det kommer. Ska bli underbart att komma i väg på andra äventyr. För en gångs skull kommer jag att träffa människor som jag förhoppningsvis kommer ha som vänner för livet. Jag kommer vara i ett annat land och bli ännu mer självständig än jag varit förut. Jag kommer inte kunna ringa mamma så fort det blir problem. Jag måste lösa dem själv. Jag är nöjd och jag skulle inte vilja göra något annat i livet just nu.

Nej nu bjuder jag på några bilder från vår lilla roadtrip igår.

Anländer till Köpenhamn kl 10.30 imorgonförmiddag om någon är villig att hämta mig haha!

124548-326124548-325124548-324124548-323124548-322124548-321

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hade ni det bra =) ?

Postat av: kine

Heisann du!! så tøff vår bil var;) turen var såå utrolig deilig..føltes som en avslappende ferie..hehe.
klem..

2007-07-20 @ 15:09:15
URL: http://kinemissbergenser.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback