Old yellow bricks, love's a risk

Sitter och lyssnar på ipoden mellan samtalen på jobb. Trevligt må jag säga, dock hinner jag inte lyssna på en hel låt innan det ringer. Enda låten jag hann lyssna på var Arctic Monkeys - Old yellow bricks, så jag är nöjd!

Lägenhetsstädningen blev klar igår och nöjd är rätta ordet för att sammanfatta mina känslor.

Dock måste jag nämna några saker som hände under lördagens flyttning.
Tia var med och hjälpte till. Hon upptäckte en plats hon aldrig tidigare besökt - Spillepengen. Denna återvinningsstation imponerade starkt på Tia. Hon tog i ännu hårdare när vi tömde skåpbilen, hon verkade gilla att slänga ner saker i de stora containrarna. När vi till slut hade tömt skåpbilen kallar Tia på mig: "Titta här" och så pekade hon ner i containern, när jag tittar ner ser jag alla saker vi slängt. Tia tittar leende på mig. Jag tror att hon var stolt över allt hon hade slängt och hur fint det låg nere i containern. När vi står och tittar ner pekar Tia på en man som ska tömma någon påse, jag vänder mig om och svisch får jag ex antal gruskorn i ögonen... Irriterad som aldrig förr sätter jag mig i bilen och bränner av ex antal svärord för att stilla min smärta, Tia bara ler. Hon är söt den där Tia.
När vi sedan begav oss till min pappa för att dumpa av lite grejer hände en annan sak. Där satt en hund som jag gick förbi, hunden gav ifrån sig några tysta voff, jag svarade med voff voff och hunden blev helt vild. När jag berättade för Tia vad jag nyss upplevt ville även hon prova att prata med hunden. När vi gick förbi klämde Tia till med ett woo (inget voff), hunden vände sig om och svarade snabbt  med ett vänligt voff tillbaka. Tia är numera kvinnan som kan tala med hundar.

Satt och tittade på lite bilder från Magaluf när jag hittade en underbart fin bild (egentligen många) på mina flickor Sara och Vivi.
Jag saknar er jättemycket och kommer sakna er ännu mer när jag flyttar, men ni måste komma och hälsa på mig!

image335

Kommentarer
Postat av: Tia

MYCKET TREVLIGT INLÄGG

2007-07-30 @ 10:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback