Nya tag

Mitt stressade liv tar aldrig slut känns det som. Har börjat jobba och träna igen och plötsligt känns det inte som att man har någon tid över till annat. Den lilla tiden jag har, kommer nu gå åt att packa. Hela min lägenhet ska tömmas och det är först nu jag har fattat att jag verkligen ska flytta. Min söta lilla etta kommer vara någon annans. Usch, vill inte tänka på det.
Dock ska jag befinna mig i USA - möjligheternas land. Jag kommer vara ex antal upplevelser rikare och jag kan inte ens ana hur denna resa kommer förändra mig.

Min förkylning ger sig inte och jag känner mig ständigt trött. Varje tagentknappning känns som en ansträngning. Och tanken på att vi ska springa mördarbanan på träningen ikväll gör mig ännu tröttare. Efter träningen ska jag rensa lite ytterligare bland alla mina ägodelar. Rensningen jag och mamma gjorde igår kväll ledde till 3 tunga sopsäckar som ska slängas, och då har vi knappt gått igenom 1/10 del känns det som.

Helgen sveptes förbi, Lalla och jag stack till Möllan i lördags för att avsluta kvällen på KB. Mycket folk och lika mycket ös som alltid. Träffade Christine utanför och det var alldeles för längesen jag träffade henne. Hon var söt.

Är det någon som ställer upp som flytthjälp tar jag gärna emot den hjälpen!!!!

image330

So long goodbye. Saknar dig vivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback