Maggan på hög nivå

Sitter i lägenheten i Maggan och tar det lugnt, har hunnit med några kvällar med flickorna och jag är nöjd. Ikväll skulle det bli en helkväll som nu slutar i en halvkväll. Vivi ska jobba ikväll, suck men det löser sig. Lite tråkigt eftersom vi skulle ta en sväng om till Banderas där Slaida jobbar.
Jag och slaida har nyss käkat kålpudding med potatis och lingon på E4an. Det var gott. Nu har dock slaida dumpat mig för lite sömn, men jag är inte bitter. Hon behöver sova nån timme innan jobb.

Igår var en märklig kväll. Jag tog tag i mig själv och snörade på mig joggingskorna för en runda runt magaluf. Jag sprang och jag sprang tills jag plötsligt kom på jag inte hade den blekaste aning om var jag befann mig. Åkern jag kom till var oändlöst stor. Jag tog det kloka beslutet att vända tillbaks igen. Jag ångrade det snabbt. Några (= många) dryga engelsmän började springa efter mig. Jag ökade farten och dem hängde på. För hilvete tänkte jag, nu måste jag ju verkligen kuta. (vilket jag egentligen inte hade orken till efter ca 1hs löpning). Men rushen gjorde susen, dem äckliga engelsmännen hann inte med.  
stack hem för lite sömn. Klockan 2 väckte töserna mig och var redo för utgång. Blev de vanliga ställena här i maggan, avslutning på Casablanca. Många jägerbomber senare var det dags för nattamat och sedan Papis för en cafe au lait med baileys. Mumma. När vi kom hem var klockan 8.
Innan papis fick vivi mundiarré och jagade även fåglar. Ända upp i träden. Orka? Haha.

Sola har jag också gjort. Jag har officiellt bränt mina knogar, men det är ingenting om man jämför med min rygg. Den är rödare än lägenhetens röda ikea-soffa. Men jag får helt enkelt gilla läget.

Nej dööö (=du på slaidas dialekt) nu kanske jag också skulle göra något vettigt, som sova? Efter ett glas cola =)

Om jag hinner uppdatera fler gånger gör jag det, annars ses vi när jag kommer hem.

image319

Kommentarer
Postat av: Karin

fin bild:)

Postat av: Hanna

Sara rara, har du roligt? :) skulle du kunna frakta hem en stjorta & en bikini till mig. Isåfall prata med Kix & Mix... tack tack tack! ha de så bra puss!

2007-07-09 @ 10:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback