"Ja jag var ju nykter imorse, men nu börjar det ordna upp sig"

Imorgonkväll sitter jag på planet till Magaluf, värmen och till vännerna. Äntligen är det dags att komma bort. Längtar...... Helgen har varit lugn. Bortamatch i lördags som endast slutade 1-1 men det får vi någonstans vara nöjda med. Resan tog hela lördagen och vipps var den dagen borta! Igår var det tvättning på hög nivå. Blev ca 4 maskiner vilket är riktigt mycket tvätt =( blä! Sedan kom Lalla och hälsade på och vi satt och kollade på Sällskapsresan. Den filmen är kult. Stig-Helmer i sin härliga frisyr och sina fula glasögon, norrmannen med sin radio och samba som han mer än gärna shakar till med sin ölmage, en kostymklädd göteborgare med endast affärer i huvudet, två systrar som egentligen är väldigt ensamma - som nere i Gran Canaria äntligen hittar sina fynd. De två bästa i filmen är Sven-Melander och hans göteborgpolare. "Ja jag var ju nykter imorse, men nu börjar det ordna upp sig".
Nog om sällskapsresan.
Det verkar som att min lägenhet får en barnvakt under tiden jag är borta. Lalla ville låna lägenheten och givetvis får hon det. Så länge hon städar, diskar och sköter om den =)

Nej nu ska jag in i duschen och göra mig i ordning inför några ärenden som jag behöver uträtta. Vivi har gett mig en liten inköpslista över vad hon vill att jag ska köpa med mig. I listan finns bland annat kaviar, makrill i tomatssås och falukorv. Hmm låter sådär halvlockande. Men vivis vilja är min lag (ibland).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi gick verkligen om varandra eftersom jag kom hem i förrgår.. men ha en trevlig resa och hälsa töserna! PUSS! /Hanna

2007-07-02 @ 14:17:07
Postat av: Jonna

Då får du ha en trevlig resa! Kram

2007-07-04 @ 22:46:42
Postat av: Jonna

Då får du ha en trevlig resa! Kram

2007-07-04 @ 22:47:18
Postat av: Borg

Bortamatch i lördags som endast slutade 1-1 men det får vi någonstans vara nöjda med.
Hmm kan missuppfattas?
haha

2007-07-05 @ 18:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback