Förlåt mina vänner

för den dåliga uppdateringen. Jag som förr var så flitig har tappat snabbt och drastiskt. Sitter hos mamma just nu och funderar ut vad jag borde berätta om.
Ett är att Lalla sett en fiskmås-unge utvecklas under tiden som hon lånade min lägenhet. Den lille fiskmåsen har vi döpt till Börje. Han är så söt som socker (än så länge!). Han håller för tillfället på att lära sig flyga vilket inte verkar vara den lättaste uppgiften.

I lördags träffade jag grabbarna igen. Oskar hade lite folk hemma hos sig som alla var lika trevliga att se.

Resterande av dagarna som gått sedan jag kom hem i torsdags har mest inneburit att fixa med allt till USA.
Bokat tid till ambassaden i Stockholm och jag tar natt-tåget ikväll kl 23.
Lite jobbigt att behöva åka till Stockholm själv faktiskt, men det löser sig nog. Förvirrade jag i en storstad som Stockholm kan ju inte bli annat än bra... (Eller!?!?!?)

Igår var en underbart trevlig dag. Natta, Lina, Eva och jag tog Erics båt ut på en tur på havet. Fyra heta babes i en cool motorbåt uppskattades på Dockan kan jag säga er. Bra musik och (tillslut) härligt väder.
Vi körde ut en bit när beslutet togs att även jag skulle få åka ut med ringen. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Lina trodde att jag var född till ring-åkare. Det var inte många vågor som kunde rubba mig. Jag trivdes i min ring och gav mig F på att stanna i den. Natta körde som en galning men jag höll bara i mig hårdare och hårdare. När jag klarat av ett hopp på ca 2-3 m i luften var jag kaxig, så kaxig att jag trillade av ringen av en liten våg. EN LITEN! Knäckt sa jag. När jag kravlat upp mig på båten igen tyckte Natta och resten att det var dags för en tur till. Jag hann inte ens ta av min våtdräkt förrän jag satt i ringen igen, men ack va kul jag hade. (bildbevis finns och kommer att läggas upp snarast möjligt). 

Nej, nu måste jag in i duschen innan tåget mitt går. Önska mig lycka till!
Lovar att uppdatera när jag kommer hem.. 

Tänkte avsluta med en underbar låt som är så vacker. Lyssna på texten tack.
Nickelback - If Everyone Cared


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback