Det här med bilder

Några dagar innan flytten satt jag och brännde över alla mina bilder jag hade på min gamla dator på skivor. Det resulterade i 15 skivor fulla med bilder. Inte nog med det! Jag hade raderat ex antal 100 bilder som jag ansåg att jag kunde vara utan. Jag undrar över det exakt antalet bilder som jag verkligen brände. Tror att jag får ta och räkna igenom dem där en dag.. 
Sitter på jobb och jobbar för fullt. Har nyss haft lunch och tanken över att detta är min sista dag på jobb har slagit mig, men aldrig sjunkit in. Jag har jobbat här i snart 1 ½ år och lärt mig otroligt mycket. Snart dags att börja tömma skrivbordet. Skumt, men ändå en sorts lättnad.
Jag är redo för en ny värld med nya äventyr!!!!!!!

Igår var det träning och därefter träffade jag Tia, Klarén och Jojo på Möllan för lite mat. Tia åker till Kanada på onsdag så henne hinner jag inte träffa förrän vid jul. (Jo, eventuellt på
Tisdagsklubben ikväll). En massa snack och god mat. Jag erhöll även en pappersros av en kille som "tyckte jag var snygg" haha. Tia fyllde denna pappersros med peppar och tvingade denna kille att lukta. Han märkte ingenting, jag undrar om han har något luktsinne överhuvudtaget!?


Jag fann en bild från höstens maskeradfest. Jag var Sandy i Grease och var relativt nöjd med outfiten haha. Detta året kommer Halloween firas i USA. Halloween-helgens ursprungsland och många amerikaners favorithelg. Skrämmande men förväntantsfullt!
124548-336

Kommentarer
Postat av: David

Jag är också heeeelnöjd :D

2007-08-01 @ 18:40:32
Postat av: Marcon74

Tomt utan dig på jobb. Härlig Blogg:) KRam

2007-08-02 @ 13:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback