Äntligen klart... nu åker jag! PÅ RIKTIGT

Precis som det står ovan. Resan till Ohio, Usa är äntligen bokat. Efter ca 1 års arbete med papper, test m.m. är det klart. Jag och Eva åker...............................................................
För er som inte vet varför jag åker till USA är det p.g.a. min fotboll (främst). Det var en coach som var över från staterna för att kolla runt på eventuella potentiella spelare. Han hamnade på Husie IP och gillade tydligen vad han  såg. Han erbjöd mig fullt stipendie (allt betalt utom flygresan) direkt och ville verkligen att jag skulle komma över och spela för dem. Detta lät givetvis intressant då jag varit på väg över några gånger tidigare.
Nu ca 1 år senare är det klart. Jag åker!
Är så sprudlande glad fast min trötthet börja ta över.

9 Augusti åker jag! Så alla er som vill hinna träffa mig måste genast boka en tid, för schemat är fullsmockat!

Nu ska bege mig hemåt, kanske eventuellt träffa Palm och Markus en sväng. De sitter nog någonstans på Möllan och ugglar, alternativt hittar jag dem i något musiktält. Det är ju Möllevångsfestivalen i helgen. Låter bra tycker jag, närmare festivalen kan jag inte bo i stort sett.

Lev som varje dag vore din sista

Kommentarer
Postat av: vivi

jag hade behövt prata med dig lite... när har du inte träning? pusss love u

2007-07-21 @ 21:02:32
Postat av: Majk

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback