Ångesten hälsar på idag

Inledde min dag med att vakna upp i ångest, ångest över att vakna för sent. Jag skyndade mig upp till toaletten, kastade lite vatten i huvudet och började leta kläder att ta på mig. Springer mot kylskåpet för att se om där finns något att äta (som där förövrigt inte finns och som dessutom är sönder, allt i kylen fryser till is!).
När jag sedan tar mig ut i det stora rummer igen upptäcker jag till min stora fasa att klockan bara är 4.30 och inte 6.30 som jag normalt går upp...
Fråga mig inte varför ångesten trängde på, jag vaknade ju inte ens till mitt alarm. Jag tror bestämt att det var någon galen dröm som spökade igen. Jag slängde mig i sängen och somnade nästan lika snabbt som jag vaknade tidigare.

Hoppas dagen blir lite bättre än ösregnet som just nu råder. Jag vill ha sommar, sommar och sol.


Kommentarer
Postat av: challe

Ja festivalen är ju en klassiker, även fast man blir ganska trött på trängseln osv efter ett tag ;). Jag kommer nog missa slutet, flyttar tillbaka till Sthlm ju .. men vet inte när. USA blir ju jättekul, hur länge ska du vara där? Lycka till med flytten och så :)

Postat av: Karin

Det finns ordbajs med kvalitet och sen finns det "fjortisordbajs" som helt saknar fullständiga meningar och därav inte heller någon kvalitet..
men du skriver bra du:)
ha en fin dag!

2007-07-25 @ 10:39:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sebastian

Föregående har rätt. Det är bra Sara...:)

2007-07-28 @ 10:11:19
URL: http://sebrochemback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback