Träning

Kom hem efter ett pass kickboxning för en liten stund sen, helt underbar träning alltså! Man tränar verkligen hela kroppen och man får även ut de agressioner man behöver få ut, speciellt efter ett visst uttalande som en viss person gjorde förra veckan!! Oh, hatar!

Ska hoppa in i duschen snart, och sedan pyssla om mig själv lite. Ska göra en grekisk sallad med massa feta-ost i, för att sedan hoppa ner i sängen och kolla några avsnitt
One Tree Hill....
Mysigt är vad det ska bli!

Konversation mellan mig och Vivi på Lilla Kafferosteriet när vi spanade på deras tavlor:

Vivi: Blir inte du sjukt deprimerad när du ser den gubben
Vänder mig om och tittar på tavlan med den äldre mannen
Sara: Nej inte deprimerad, jag undrar bara vad han tänker på......
Vi börjar skratta direkt åt mina alltid lika kloka kommentarer.
Gå själv dit och titta på gubben, han tittar neråt och ser väldigt fundersam ut..
Tror ni inte mig så hänger han på andra våningen på Lilla Kafferosteriet på Baltzargatan =)

Trevlig kväll allihopa!

Martin och Jag


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback