Hockey...

Mamma, Jan och jag begavs oss igår till Kirsebergs ishall för att se när Tingsryd - Pantern drabbades samman. Måste säga att det var en underhållande match, där Tingsryd stod som segrare när ljudsignalen tjöt...

I lördags kom vivs hem till mig efter jobb....
Tydligen så hade jag somnat i soffan (som vanligt) och tydligen hade jag somnat väldigt djupt..
För jag fick nog världens mest panikmässiga väckning någonsin, Vivi stod och bankade på min ytterdörr och skrek: SAAAAAAAAARAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag gick och öppnade och mötte en något orolig Viveka som tydligen både ringt mobilen och ringt på dörren... Ooooops =) hehe...

Uppdatering kommer senare, då det är fikadags med ingen mindre än V...... Gissa vem det kan vara?

Kommentarer
Postat av: Anonym

aamen du har tid att blogga men inte att skicka mail :(

2007-01-29 @ 21:00:00
Postat av: klirran

aamen du har tid att blogga men inte att skicka mail :(

2007-01-29 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback