Helgen hittils...

har varit bra...
Idrottsgalan igår var mycket trevlig. Kvällen inleddes med bubbel och snittar av alla dess like.
Snittarna gick fort åt och det man var verkligen tvungen att vara en kvick jäkel om man skulle få
tag på dem där rackarna...
Alla tjejer (Klara, Vivi, Felicia, Issa och Ciz) var så fina så =)
När vi letade efter vårt bord såg vi att vi satt ända längst fram vid scenen, kanske beror på att Klara var
nominerad =)
Vi hamnade dessutom bredvid Sydsvenskans nya sportkrönikör och Linus Törnblad (som inte är ngn favorit men).
På borden låg reflexer utdelade av Swedbank som var en av de stora sponsorerna till galan.
Dessa borde inte ha legat där, för gud va roligt man kan ha med reflexer (ni vet sådana man kan "smälla" på, sådana som "knäcks" - äsch skitsamma).
Vi avnjöt bra underhålling, god mat och en hel del skratt.
Kvällens överraskning var stå-upp komik av
Claes Malmberg och fy sjutton var rolig han var/är!

Dock var jag tvungen att avsluta kvällen i stort sett direkt efter galans slut, då jag skulle sitta och göra SAT-prov (typ högskoleprov fast på engelska) hela dagen. Vilket jag har gjort och det gick? Nja, vet inte! Hah...

Så tyvärr kunde man inte fortsätta efterfesten på nattklubben, men jag tror mina flickor hade kul ändå!

(Uppdatering; fick nyss ett sms från Klara som informerade om att jag inte missat något! Goodie!)

Här kommer ett litet smakprov från kvällen i bilder:

 

* 

*Klara njuter av sin pannacotta, eller är det Claes Malmberg som hon tänker på?
(med tanke på hennes sensuella blick!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback