Hälften......

......av helgen har förbrukats och igår var det träning sen lite umgänge på kvällen.
Kvällen för mig var lugn då jag körde eftersom jag i denna eftermiddag spelat slutspel i Eslövsturneringen. Gick inget vidare, förlorade stort i finalen, men ack "jag e inte bitter"..

Ikväll finns många frågetecken.. film eller gå ut och mingla??? Vi får se vad som händer..

Orkar inte skriva så mycket ikväll så tänkte bidra med lite bilder från bl.a nyår och gårdagens bravader.
ENJOY!



Nyår hos Oscar och Ricard:

   
                     


                 

                                                                                                            



Fest hos Vidde:


Fortsatt trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Palm

Det var inget speciellt kortspel, utan jag kände för att liva upp stämningen, men jag har ett par olika varitanter att berätta för dig över fyllan någongång.. :) allt bra med dig?

2007-01-08 @ 19:58:47
Postat av: Palm(en)

Kände att det var dags att förnya mig lite, haha!

2007-01-09 @ 17:55:01
Postat av: KICKAN IS HERE!

hahaha... nu du! :)

2007-01-10 @ 01:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback