Fredag

Utomhus är det snöstorm, och inne på Trygg-Hansa har mitt system lagt ner.
Jag har ingen behörighet till att göra någonting, men nu har jag i varje fall en ursäkt för att blogga lite..

Klockan 10 har vi frukostmöte och jag siktar in mig på pesto/soltorkade tomater-bullarna,
dem såg riktigt smaskiga ut.
På lunchen tänkte jag bege mig till
Tjalla Malla för att kolla på en svart klänning som Vivi tipsat mig om,
men med tanke på snöstormen och den långa promenaden som måste göras, känns det som att jag får
avvakta till efter jobb. Eller trotsar jag stormen med min röda mössa, då min vilja/desperation att finna
en klänning till Idrottsgalan jag ska befinna mig på ikväll kl 18.00 är väldigt stark.

Nej, nu är det frukost.... Uppdaterar senare om min eventuella lunch-shopping....

UPPDATERING

Har nu återkommit från lunchen (ja, det var ju iofs ett bra tag sen men), tillbaks kom jag med två förklädesklänningar. En svart och en grå.
Köpte två likadana för att jag inte kunde bestämma mig vilken av dem som är snyggast =) (får väl inkomma med en bild nån gång i framtiden!).
Dock hittade jag INGEN klänning till galan ikväll, ändå tog mig ända till Davidshall och Tjalla Malla, men
inte hittade jag någon svart klänning där inte! Ringde Vivi för att höra om hon visste vart den hängde etc, men tror ni inte den lilla gyrkan (notera y:et) svara!? Nej för det gjorde hon inte!
Får ta en mycket snabb titt efter jobb, annars får jag väl se vad jag kan hitta i min garderob att ha på mig,
antagligen hittar jag ingenting.

So long.....

Kommentarer
Postat av: palm

hoppas din buss kom i tid igår..för fan vad kallt det var.

Postat av: klirran

väntar på mitt långa mail :P

2007-01-27 @ 08:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback